SAHABAT

Thursday, October 13, 2011

Penghujung Cintaku - Pasha Ungu ft Adelia

Assalammualaikum... ^^,

hihii... da lame x share lirik kann..? biase dengar lagu ni kat radio, tapi 'x feel' n xpenah dengar 'complete' dari awal sampai abes.. now, pas download je terus jatuh cinta + salin lirik.. hehee... so, jom layannn... ~__~'


-PENGHUJUNG CINTA-

berakhir sudah pencarian cintaku,
jiwa ini tak lagi sepi,
hati kini telah ada yang miliki

      tiba diriku dipenghujung mencari cinta,
      diri ini tak lagi sepi,
      kini aku tak sendiri

aku akan menikahimu,
aku akan menjagamu,
ku kan selalu disisimu,
seumur hidupmu

      aku akan menyanyagimu,
      ku kan setia kepadamu,
      ku kan selalu disisimu,
      semumur hidupmu

tiba didiku dipenghujung mencari cinta,
hati ini tak lagi sepi,
kini aku tak sendiri

      aku akan menyayangimu,
      ku kan setia kepadamu,
      ku kan selalu disisimu,
      seumur hidupmu

aku akan menikahimu,
aku akan menjagamu,
ku kan selalu disisimu,
seumur hidupmu

      ku kan selalu disimu,
      seumur hidupmu,
      seumur hidupmu,
      seumur hidupmu..........



lastly, macam biasela.. jom layan video plak..






ade yang cakap Adelia tu memang wife Pasha ni.. tul ke?? huhuu... maafla, ai x perasan yu... hmmm, so sweettt kan nyanyi mesra2, feeling2, jiwangss2 suami isteri... jelesss... *gatai* +__+


ok.la, selamat 'layannn' lagu ni... as salam...



nota kaki: bestnye la lau ade 'laki' bagi lagu ni pada ai.. sooo, 'maniss'... 
huhuuu.... <3<3<3
*blushing*   =,-'

No comments:

Post a Comment