SAHABAT

Monday, April 11, 2011

Epy LoVe

yeah,, i fall in love... <3 <3 <3



with who?????
with him....



alahh, yg kat sebelah kiri ni.... cube jeling kiri jap...
hemsem x???




huhuuu.... 
gatal....





yeah,, i really love him.....
jgn usik tau, tengok je..





gediksss??????????






biarlah.....
ada aku kisah???




ni blog aku...
kisah aku...






anyway, aku epy gile...
epy tahap gaban...
ngeeee~~~






semalam aku jumpe die.... ^^,





ada yg b'suara... 
(elehh, tu pun nk kecoh 1 blog....)





haisssshhhh...... sukati akulahhh.....






sebulan 2 minggu aku xjumpe die tau...
sangat kerinduan... +_+
last,aku jumpe die 27 Feb 2011..






walaupun die slalu wt aku sedih,,
tp aku "rindu+syg" gak kat die...
"= him"




ade yg dengki la tu...
wekkkkssss........ ade aku kesah???





sape yg bercinta je yg fhm pe aku rasa skunk ni...??






lau aku study or die keje luar negara yg jauh2 tu aku x hairan la we all ssh/jarang jumpe...
but, die just keje seberang tambak je... balik hari lg..
aku pun de je kat jb ni...
so, xjauh pun kn...??








lau ikutkan perancangan, we all nk jumpe awal bln dpan je...
tp disebabkan x mampu menahan lg kerinduan ni...
we decided utk kuar b'sama...










we all bknla cam pasangan2 b'cinta yg lain..
die x romantik pn... hampeh...
(sory, Darl.... t'kutuk u..) ~,~







we all just pegi leisure mall,pelangi.....
u guys yg dok JB tau la, tmpt tu agak kurang menarik coz xde ppe pun kat situ...
n then, asal g situ je mkn mc'd.. xde pilihan... n last,aku mkn mc'flurry je smlm....
but, we all slalu g sini sbb...... 
nk tau nape???








1st,,
die yg bawak.... i follow............ #_#






2nd,,
wayang pun murah... ngeeee~
(walaupun xbyk pilihan citer..)







3rd,,
xramai org, so agak privacy ckitla...
we all kn artis, xnak la de publisiti+gosip nnt...
huhuhuuuu..... 





n da last point,,
alahh, yg penting dpt jumpe.... lalalalalaaaa~~
(org b'cinta kesah ke jumpe katne?? yg pntg jumpe kn...?? betul x???)







we all jumpe da ptg, dlm kul 3.30 die sampai umah aku...
xtau nk g mane.. terus grak ke leisure mall...
nk tgok citer pe pn xtau, die main pilih je..






n last, die pilih citer "sucker punch"
die yg pilih, die x suke..
die xfhm jln citernye...
ciap t'lelap jap lg... apa daa.....
sbb jln citer ni agak b'belit ckit, sape yg tgok je yg fhm ape yg aku maksudkan.....
tp aku fhm tau,, interesting la jgak...







we all sampai cepat kat leisure mall, tiket kul 5ptg...
sementara tu lepak jap kat atas...
die kuarkan handphone die..
mule2 amek gmbr same2, pastu x elok.. aku suh die delete...
(ade ke patut amek gmbr b'2 tp muke aku je lebih, muke die separuh...??)
haissh, kot ye pn aku gemuk... agak2 la,der.... grrr~~





pastu die amek gmbr aku sorang...
atas alasan,, nk letak utk call kuar-masuk...
haisshhh, ckp jela nk gmbr aku... malu2 plak...
(aku terperasaan.... ngeee~)
gmbr aku lebih kurang cm kat bwh ni la.... (perasan lagi..) 







n ade ke patut die save nama aku,, "MDM LING AH KUN"
sungguh tidak patut...
tp sbb nk sedapkn hati s'diri, aku ckpla dlm hati...
nama tu singkatan pd 
LING=DARLING
AH KUN=AKU
so means,, "DARLING AKU"
*ayat sedapkan hati s'diri... >_<
lalalalaaaaaa~~~






after that, we all grak g Mc'd... mkn time....
die demam, so cam biase... bubur m'jadi pilihan...
aku da xtau nk mkn pe kat Mc'd ni + xrasa nk mkn....
so, aku beli la Mc'flurry... aku suke sgt Mc'flurry ni... tp hr ni aku try yg baru, Mango Peach lau xsilap aku...
xkena ngn tekak aku... xsedap... i don't like.... =,=






pas mkn, sbnrnye "teman die mkn.."
kuar2 je,, hujan turun dgn sgt lebat....
haisshhhh,,hrp2 la pas wayang nnt hujan da teduh...
lau x,basahla aku.... !__!






n last, we all grak masuk pawagam....
akibat kegatalan yg melampau,, cam biasela...
kat leisure mall kn xramai org,,
so mase beli pilih sit lain, kat dlm duduk tempat lain...
nape gatal tukar sit????
haippp,, jgn pk bkn2 haa...... grrrr....






last but not least,,,
balik la.... ape lagi?????
xoxoxoo........ @_@







die suke tanye, "suke???" (means,suke dpt kuar+jumpe??)
aku jawabla,, suke...suke sgt...
(dlm hati n berangan aku ngah lompat2+guling2 atas rumput+mata bling2...) 
heheheeee....... *_* (gedikss...)







Sayang......
always.....
remember that...






akhir kata,, buat Sahabat....
syg & hargailah "die" sebelum "die" pergi meninggalkan anda.....
<3 <3 <3

_muge bahgia akan kekal bersamaku... amin.._

No comments:

Post a Comment